۵ بهمن ۱۴۰۰

آیا می توان همراه با یوگا ورزش های دیگر انجام داد؟

شاید شنیده باشید که انجام یوگا در تضاد با انجام ورزشهای دیگر است که البته درست نیست . ورزشکارای حرفه ای و بزرگ دنیا در رشته های مختلف در کنار ورزش اصلیشان به صورت حرفه ای یوگا میکنند و از مزایای یوگا بهره میبرند.

ورزشکار

ایوان لونگوریا یکی از معروف ترین و مردمی ترین بازیکنان بیس بال دنیا، ورنون دیویس بازیکن فوتبال آمریکایی، ساچین تندالکار یکی از بهترین بازیکنان کریکت جهان، دریک نویتزکی یکی از معروف ترین بازیکنان بسکتبال جهان و دیوید بکهام و گراهام هولمبرگ که یکی از قهرمانان بنام کراس فیت در دنیاست همه گی در کنار رشته اصلیشان به صورت حرفه ای به یوگا نیز می پردازند

چند دلیل اصلی نیاز وزشکاران رشته های مختلف به یوگا
افزایش سطح انرژی و قدرت ره آورد بسیار خوب یوگا برای بدن است که در هر رشته ورزشی نیاز هست و هیچ تضادی با هیچ سبک ورزشی ندارد.
افزایش سطح خودآگاهی ، تمرکز، اعتماد بنفس که برای هر ورزشکار و بطور کلی هر انسانی مزایای بینظیر هستند.
افزایش سطح سلامت بدن و بطور کلی سبک زندگی سالم ، در صلح با خود و دیگران

ورزش هایی که به همراه یوگا پیشنهاد می شود:

صخره نوردی
دوچرخه سواری
کوه نوردی
شنا
دو میدانی
یوگا می تواند به ورزشکاران کمک کند تا تکنیکهای تنفسی را توسعه دهند و در عین حال تعادل، انعطاف پذیری، قدرت مرکزی و حتی استقامت را بهبود می بخشد.

در نهایت، وقتی یوگا و تمرینات قدرتی با هم ترکیب شوند، روتینی ایجاد می‌شود که به هر جنبه‌ای از ذهن، بدن و روح شما کمک میکند.

ورزش کاران معروفی که یوگا انجام می دهند:


راسل ویلسون

راسل ویلسون، مدافع تیم، جلسات یوگای فردی را برنامه ریزی می کند تا آرامش و طرز فکر خود را بهبود بخشد.

تام بردی

عملکرد سطح بالای بردی نشان میدهد که یوگا هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی به او کمک کرده است. بردی می گوید: «یوگا برای انعطاف پذیری عالی است. یوگا درمانی است و برای نگرش شما عالی است.”

کوین لاو

لاو می‌گوید: «چیزهایی که در سال‌های گذشته در یوگا ساخته‌ایم، همگی در بسکتبال قابل اجرا هستند. برای من، یوگا تنها راهی برای حفظ حرکت بدنم نیست، بلکه به من کمک می‌کند تا از فشارهای طبیعی ناشی از بیدار شدن از خواب و بیرون رفتن از در، در صبح فرار کنم.

ورنون دیویس

زمانی بود که ورنون دیویس رفتار حرفه ای نداشت و حتی در طول یک بازی توسط مربی خود به این دلیل به رختکن فرستاده شد. همه چیز برای او در حال حاضر تغییر کرده است، و این تا حد زیادی به این دلیل است که دیویس، یوگا را به روتین خود وارد کرده تا او را آرام نگه دارد. او می گوید یوگا همراه با دعا و مراقبه او را در طول فصل NFL سرحال نگه می دارد.

برای شرکت در جلسه اول کلاس یوگا در استودیو شانتی با ما در تماس باشید.

شما میتوانید از طریق پر کردن فرم یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

دخترها در حال یوگا

جدید ترین بلاگ ها